Menu

IT Servicedesk Medewerker

ICT is belangrijker dan ooit tevoren. Er wordt verwacht dat gegevens altijd en direct beschikbaar zijn, bij voorkeur in een gebruiksvriendelijke toepassing. Ook is het van belang dat gegevens goed beveiligd zijn. Volgens ons kan dit alleen worden gerealiseerd door met de beste IT-professionals te werken. Vandaar ons bedrijfsmotto ‘Sterke mensen voor een solide ICT’.

De kwaliteit van onze producten en diensten wordt gewaarborgd door onze gedreven, hoogopgeleide professionals. Door middel van hun inzet, kennis en ervaring kan Provide bijdragen aan het succes van haar klanten. Wij zijn trots op de vaak jarenlange relaties die onze medewerkers met opdrachtgevers hebben opgebouwd. Providers kennen de markt waarin zij werkzaam zijn en nemen verantwoordelijkheid voor het werk dat zij leveren. Dit geeft vertrouwen en zorgt voor meetbare resultaten: we provide!

Wil jij werken bij een groeiend interntionaal IT-bedrijf met een open cultuur, informele sfeer, korte lijnen en een platte structuur? Vind je opleiding en persoonlijke ontwikkeling belangrijk? Kom dan eens bij Provide praten! Momenteel hebben we de volgende IT-vacatures openstaan:

Let op! Deze vacature is één dag oud en misschien al ingevuld.
Provide Published: 24 juli 2017
Plaats
Utrecht, Netherlands
Job Type
Categorie

Beschrijving

Wil jij werken bij een gezellig bedrijf, met een open cultuur en een informele sfeer, korte lijnen en een platte structuur? Wil jij werken in een kleine en overzichtelijke business unit, met alle voordelen van een grote, goed georganiseerde overkoepelende groep? Vind je opleiding en persoonlijke ontwikkeling belangrijk? Kom dan eens bij Provide Managed Services praten!

Op dit moment zijn wij op zoek naar meerdere ervaren Servicedesk Medewerkers (m/v).

Je gaat werken op een grote servicedesk bij een profit organisatie. Je primaire taak is het in behandeling nemen van meldingen van verstoringen aan, of vragen over, ICT middelen en diensten. Indien mogelijk los je de aanvragen zelf op en beantwoordt deze. Als dat niet mogelijk is dan zet je de vraag door naar de tweede lijns oplosgroep. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de afhandeling van de melding. Deze meldingen worden door jou geregistreerd in TopDesk.

Wij vragen uitstekende beheersing van de Duitse, Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift. Als persoon ben je initiatiefrijk, resultaatgericht, stressbestendig en vanzelfsprekend dienstverlenend. Je kunt goed luisteren en je bent flexibel.

Wat breng je mee?
– Een afgeronde IT-opleiding op minimaal MBO 3 en/of 4;
– Afgeronde HBO opleiding is een pre;
– Kennis van Active Directory is een pre;
– ITILV3 certificaat is een pre maar minimaal V2 certificaat behaald;
– Werkervaring op een servicedesk is een must (minimaal 2 jaar);
– Kennis van TopDesk is een pre;
– Communicatief sterk (Nederlands, Engels, Duits);
– Procesmatig kunnen werken is een must;
– Ervaring met het opzetten van procedures;
– Standby diensten willen draaien inclusief zaterdag diensten.

In eerste instantie krijg je een 6 maanden contract met optie tot verlenging. Bij voorkeur woonachtig in de regio Heerlen. Verder beschik je over een rijbewijs B en een auto.

Interesse?

Provide Managed services ontvangt graag jouw cv + motivatie en maakt graag kennis met jou!

Jouw cv kun je richten aan: recruitment@provide.nl

Acquisitie n.a.v. deze vacature worden niet op prijs gesteld

Toepassen
 bestand uploaden ... Limiet bereikt, ten minste één bestand hieronder verwijderen more.  






Gerelateerde vacatures

Service Desk Mitarbeiter   Heerlen, Netherlands
2 juni 2017